Jump to content

PDOK


Rene

Recommended Posts

Iemand ervaring met PDOK om daar de ondergrond ( kadasterkaart) te kunnen downloaden.

Hoe kun je een bestand downloaden als pdf of dwg 

 

Is Pdok te integreren in VW zodat je vanuit VW een kadasterkaart zou kunnen downloaden ? 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Is het mogelijk om in vw 2021 via geoafbeelding  een koppeling te maken aan de digitale ondergrond van het kadaster.

nu kan ik de kadasterkaart als afbeelding als onderlegger gebruiken via https://geodata.nationaalgeoregister.nl/kadastralekaart/wms/v4_0

dit is een wms bestand, maar dat is redelijk grof graag zou ik een Kadasterkaart met vectorlijnen   ( waarschijnlijk een wmts bestand) willen gebruiken

Link to comment
Share on other sites

Dag Rene

ik gebruik dit ook af en toe, maar de kwaliteit is soms echt niet te doen, bij echt kleine projecten is het nog oke, maar wat grotere ofwel een crash ofwel slechte kwaliteit dat je niet kunt gebruiken, ik hoop in 2021 dat beter zal gaan. Ik kan er nog geen hoogtes uithalen

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Ter info voor mensen die hier gebruik van maken : 
 

Hi @Carol - Design Express

 

  On 1/13/2021 at 10:22 AM, Carol - Design Express said:

 

Any prospects on when or if there will be a release where the GIS tool supports Web Feature Service (WFS)? 

 

This is next on our lists to do.

 

Regards,

Vlado ( verctorworks Amerika) 

 

Bovenstaande is dus goed nieuws zodat we  in  de nabije toekomst de digitale ondergrond van een kavel met gebouw vanuit het kadaster als vectorbestand  kunnen importeren

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information