Jump to content

Titelblok-automatische gegevenskoppeling (werkt niet)


Danny Vandeput

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik zou graag de nummering en titel van mijn presentatielagen automatisch laten verschijnen op de titelblok maar ik krijg dit maar niet ingeschakeld.

Instellingen bladkader/ Titelblok /  Vink- Automatische gegevens koppeling/ OK

en er gebeurd niets.

Kan iemand mij vertellen of ik iets verkeerd doe? Dit lijkt me een simpele handeling maar misschien zie ik iets over het hoofd?

 

 

Dankjewel,

Vriendelijke grroet,

 

Danny Vandeput

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Danny

 

Om die koppeling te krijgen moet je de titelblok selecteren en dan in je infopalet en dan kies je bij stijl voor bewerk stijl ( indien je titelblok natuurlijk een stijl geeft, anders zal je gewoon bewerk moeten kiezen.
Er opent zich een dialoogvenster waarbij je in de linkerkolom kiest voor titelblok. klik dan op de knop bewerk opmaak titelblok.

Je titelblok verschijnt en kies nu de dummy tekst die je wenst te koppelen aan je presentatielaag. Eenmaal deze is geselecteerd kijk je in je infopalet bij titelblok gegevens en kies je voor waarde koppelen in het eerste veld. In het tweede veld kies je dan voor bladgegevens.nr presentatielaag voor het nummer van je presentatielaag en voor bladgegevens.bladtitel

Op die manier worden zowel het nummer als de naam van de presentatieielaag waarop de titelblok staat weergeven

Succes

indien nog vragen hoor ik het graag

Pascal

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information