Jump to content

Vectorworks 2021


nidecker

Recommended Posts

Kunnen we hier ook bugs kwijt?

Bijvoorbeeld funcite "binnendeur" [binnendeur in muur]: onderdeel "invulling": type "Opening".

Iedere handeling met dit type geeft bij mij een foutmelding. "Toon fouten" geeft een sctipt met bestandslokaties die naar een absoluut pad van een DE medewerker lijken te verwijzen ipv een relatief pad naar mijn eigen systeemmap.

Ook de weergave in 2D plan is veranderd in een volle lijn tpv de opening ipv geen lijn.

Plus na het triggeren van de foutmelding geeft ieder 3D view een soort displacement van de selectie bounding box of preview: Oplichten van de elementen gebeurt op een andere positie dan waar ze getekend staan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Yana Baeyens
On 10/31/2020 at 10:45 AM, Iparex said:

Kunnen we hier ook bugs kwijt?

Bijvoorbeeld funcite "binnendeur" [binnendeur in muur]: onderdeel "invulling": type "Opening".

Iedere handeling met dit type geeft bij mij een foutmelding. "Toon fouten" geeft een sctipt met bestandslokaties die naar een absoluut pad van een DE medewerker lijken te verwijzen ipv een relatief pad naar mijn eigen systeemmap.

Ook de weergave in 2D plan is veranderd in een volle lijn tpv de opening ipv geen lijn.

Plus na het triggeren van de foutmelding geeft ieder 3D view een soort displacement van de selectie bounding box of preview: Oplichten van de elementen gebeurt op een andere positie dan waar ze getekend staan.

Hallo

Bedankt voor de melding!
We waren hier gelukkig al van op de hoogte en het probleem werd al gerapporteerd. Weet dus dat we er mee bezig zijn.

PS: De handigste manier om bugs aan ons door te geven, is via dit formulier. Dan komt het meteen bij de juiste mensen terecht en kunnen we er verder mee aan de slag.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Een probleem met de instal-file.

 

Quote

 

Deze ochtend werd de Vectorworks 2021 SP2.1 Installer vervangen. Daar is inderdaad iets mis mee want we kregen nog meldingen.

De Vectorworks 2021 SP3 Installer werd ondertussen terug vervangen met de installer voor Vectorworks 2021 SP2.1.

De Installer van deze ochtend best weggooien en graag de download opnieuw uitvoeren.

 

 

 

Edited by ASB
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information