Jump to content

symbolen en vakken verkleuren na plaatsing ramen


josb

Recommended Posts

5 uren geleden, nidecker zei:

Hoi 

 

Ik heb dit ook gehad en heb de instellingen van Weergave veranderd en mij VGA kaart  up to date gedaan, probleem was voor groot deels opgelost. Als je pdf maakt of print, komt het er normaal eruit, enkel is het vervelend werken zo

De symbolen staan allen in dezelfde klassen, de vlakken van de symbolen die verkleuren zijn enkel grijs ingekleurd in het originele symbool. Het gekke is dat als ik het symbool bewerk in een tekening waar dit symbool is verkleurd, het vak ook de blauwe kleur heeft gekregen. Als ik het in een andere tekening bewerk waar het vak nog niet verkleurde, heeft dit de originele kleur.

Ook op de pdf staan de vakken in de verkeerde kleur, ik neem dus aan dat de VGA-kaart hier niets mee te maken heeft. Ik heb ook de instellingen van Weergave gewijzigd zonder resultaat.

Ik heb de tekening ondertussen naar de helpdesk gestuurd, misschien dat ze mij verder kunnen helpen.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Yana Baeyens
On 1/19/2021 at 3:51 PM, josb said:

De symbolen staan allen in dezelfde klassen, de vlakken van de symbolen die verkleuren zijn enkel grijs ingekleurd in het originele symbool. Het gekke is dat als ik het symbool bewerk in een tekening waar dit symbool is verkleurd, het vak ook de blauwe kleur heeft gekregen. Als ik het in een andere tekening bewerk waar het vak nog niet verkleurde, heeft dit de originele kleur.

Ook op de pdf staan de vakken in de verkeerde kleur, ik neem dus aan dat de VGA-kaart hier niets mee te maken heeft. Ik heb ook de instellingen van Weergave gewijzigd zonder resultaat.

Ik heb de tekening ondertussen naar de helpdesk gestuurd, misschien dat ze mij verder kunnen helpen.

 

Dag Jos,

Als het probleem niet aan je grafische kaart gelinkt lijkt zoals hierboven reeds voorgesteld, is het misschien handig dat je eens naar onze supportlijn belt. Dan kijken we mee op je scherm en tekening om het zo proberen te achterhalen!

Je vindt onze contactgegevens terug op deze pagina.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information